I'm so happy cause your gone, you are gone it makes me happy

Redovisningen gick HUR BRA SOM HELST. Är så stolt över mig själv, så sjukt att jag klarade det så bra som jag faktiskt gjorde! Man går långt genom att vara lagom förberedd och att framför allt våga! Spela roll och grammatiken blir lite fel, jag körde bara på. Sjukt skönt att kunna släppa det här nu och bara tänka tillbaka på det som ett lyckat arbete från min sida!

Efter skolan åkte jag hem och sen till IKEA för att möta pappa och Lea, tyvärr mötte jag bara Lea eftersom pappa va tvungen att åka till jobbet. Stackarn, tycker så synd om papsen ibland när det händer! Sen köpte vi mat på Heron, åkte hem och käka, Ella kom förbi en snabbis och sen har det varit soffan! Nu ska jag somna fort som tusan för jag ska upp och jobba imorrn!! Gillas gillas gillas (fram tills typ 12, sista timmen är värst!) men skit samma, de e ett jobb, jag är glad att ha ett! Nu ska det slutas skrivas och sovas mer, är faktiskt väldigt trött även fast jag försov mig en timme i morse, så god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0