Ja jag skulle kunna säga att jag är beroende är TV, vad ska man annars göra om kvällarna?

Sov en timme förut, blev så explosivt förbannad så jag somnade direkt. Okej kanske inte bara därför men men. Det sjuka va att jag typ kände min plus i hela kroppen hela tiden. Som när man sprungit fort länge, när man knappt hör något annat än sina hjärtslag? Så va det, ganska läskigt faktiskt för det slutade liksom aldrig. Iaf åt supergod middag och sen har jag tittat lite på tv som vanligt, jag skulle verkligen inte klara mig utan tv! Eller jaa jag skulle jue klara mig men varför inte om den ändå står där? Såg del 1 av Män som hatar kvinnor. Den verkar faktiskt bra! Jag kan knappt tänka mig hur bra böckerna då är.. Längtar till nästa lördag då dom visar del 2!

Imorrn är det dans som vanligt så jag får ingen direkt sovmorgon ändå :( Men att kunna sova till 10 iaf är ganska najs. Höll på att somna i soffan så jag ska sova nu, ska bli så skönt så ska ni bara veta! Ha det gött ;)
Har man en körd katt eller? Detta är lite av vad Nicke brukar underhålla sig med på dagarna! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0