Jag har ont i min skenbensmuskel..

Halli hallå! Är fett uppe i varv just nu! Skolan va sådär, housen va superkul idag! Jag satte koreografin som va ganska lång, så jag är skitstolt över mig själv! Jag känner verkligen att jag gjort framsteg! Och jag snappar upp koreografi snabbare! Och jag skriver alla mina meningar med ett utropstecken på slutet! Haha men jag är jätteglad, känner mig duktig. Och det får man faktiskt göra ibland. Sen va Bounce där och repa så dom ställde sig och kollade en stund, då ger man jue alltid lite extra. Det är jue riktigt talangfulla människor!! Nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan och jobba lite med powerpointen som vi ska använda till redovisningen. Yep, det var allt just nu. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0