Lite bilder från stän

Kom hem för ett tag sen och har precis ätit mat. Håller på att skicka lite bilder som jag tog i stan till Ivo. Blev riktigt nöjd med vissa! Så kul när det blir så tycker jag. Höll på att halka hela tiden när jag skulle ner från höjden bakom stadsbiblioteket, men det blev bra bilder och jag har alltid velat se vad som finns där uppe haha. Sen blåste det väldigt mycket så mina händer blev till is! Det botades med en mugg varm choklad. Vi hade Mario på dansen idag igen. Inte lika kul som förra gången för vi gjorde typ samma sak hela tiden.. Hoppas Jonas är tillbaka nästa vecka och delar med sig av sin energi! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen och sen plugga lite, måste jobba på presentationen och om jag hinner lite på powerpointen. Vi får se hur mycket jag gör, sen blir det tv (typ mitt liv haha) Bjuder på lite bilder också!! (edit: texten blev helt fucked up, har ingen aning om varför)

 

Va först i Slussen..

 

 

Påväg mot Gamla Stan..

 

 

Såg en helikopter..

 

 

Ovanför Stadsbiblioteket, mucho fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0