Memory Lane

Hela dan idag har jag längtat tillbaka till tider som va bättre än nu. Jag längtar tillbaka till Ht 08-Vt 09. Även om det inte alltid va upp är det nog det bästa året i mitt liv hittils. Jag fick gå i en klass där jag inte behövde tänka så mycket på vad som hände, behövde inte ha koll på alla, jag kände alla, kunde dom utan och innan. Jag kunde gå till skolan och se ut som trash och det va ingen som reagerade, alla va precis som vanligt och drog samma internskämt. Jag saknar den tiden, jag saknar förmodligen den bästa vän jag , Elzbieta Hlebowicz. Kunde va precis som jag ville, jag kunde gå med huvudet i det blå hela dan och när jag väl kom ner kunde hon bara säga: bror vi drar till donken, jag vill ha en cheesee. Så underbart, livet lekte och jag märkte det knappt.
Snart 6 år tillsammans, fler ska det bli faan ♥
Sen har jag längtat tillbaka till 27 september 2008, fryshuset. Jason Mraz stod på scenen och körde sin grej. Kunde inte tänka på något annat än hur lycklig jag var. Låtarna har gått på repeat hela dagen, kommer ihåg allt. Vad han sa, vad jag kände. Kom ihåg allt. Så underbart så det finns inte.
Dagen har varit en skitdag kort och gott, bortsett från dansen då Jonas va tillbaka och körde en helt insane koreografi, skrattade så jag fick ont i kinderna när han skulle vara feminin. Nu ska jag försöka trycka in spanskan i huvudet eftersom jag har prov på det imorrn. Kommer inte gå bra men man får faan försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0