Min kärlek till Maria..

Åh jag bara älskar Svenska Hollywoodfruar! Eller ja, jag älskar Maria Montazami. Jag lovar skulle man sitta och snacka med henne skulle man aldrig ha tråkigt, man skulle skratta åt allt hon säger. Så skön människa! Höjdpunkten i dagens program va jue när Kamran skulle sätta på sig tomte-skägg och hår så säger Maria: Du ser nästan ut som jag. Fatta hur klockren hon är! Fula Anna Anka skulle aldrig kunna bjuda på sig själv på det sättet om det inte skulle leda till att hon skapade stora rubriker.. Maria är bäst!!

Ja efter jag uttryckt min kärlek till Maria Montazami ska jag inte säga så mycket. Sovmorgon imorrn som sagt och dans på kvällen, najs dag eller vad? Ska faktiskt inte sitta uppe så länge till, ska utnyttja tiden till att sova! Ha det mys och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0