Om dagens planer i korthet och min kärlek till IKEA..

Tjingeling! Har precis vaknat och ska snart gå ner och äta nåt. Dagens planer är faktiskt att åka till IKEA! Jag älskar IKEA, har nästan alltid gjort det (så länge jag kan minnas liksom) Jag vet inte riktigt varför, det är nåt som är så bra men man kan inte sätta fingret på det.. Många tycker jag är helt sjuk i huvudet men det skiter jag i för IKEA är bäst :) Ska köpa lite lådor och förvaring som gör det enklare att städa (plus att man inte behöver se all skit jag har samlat på mig men vägrar att slänga) Det är såå typiskt mig. But anyway, sen blir det Svahnmärkt ikväll! Ska bli kul och väldigt trevligt :) Idag är det väldigt fint väder btw, solen skiner!! Jaja nu ska jag sluta, see yaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0