Så skönt med lite sol och vårväder!

Gick upp tidigt imorse, klockan 6. Sjukt ovant för att vara en måndag då jag brukar gå upp halv 8. Men har man innebandy i Frescati så har man! Jag gillar inte bollsporter men innebandy är sjukt kul! Jag blir så peppad, skriker som en riktig idiot och kutar runt som en duracellkanin, jag överdriver inte. Kul som fan va det iaf! Sen lite matte och mat på donkish med Tanja. Sen fick vi sluta av någon anledning, kommer inte ihåg va Eva sa. Så då bestämde jag mig för att hitta en vårjacka. Men det fanns inte en som jag ville ha nånstans! Blev jätteledsen (läs irriterad) så jag köpte lite smink som jag verkligen va in need of. Och för att svalka ner mig köpte jag även min första glass! Piggelin såklart och dom har höjt priset!! Det tycker vi inte om.. Nu ska jag sätta mig i soffan, puss på det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0