Seg kväll eller vad?

Sitter och lyssnar på Outasight, inte alls min musiksmak direkt men dom har sköna låtar! Just nu är det Brand New Day, men favoriten är Good Evening som jag fick "reda på" genom en kille jag prenumererar på på youtube, Ray William Johnson. Vet inte varför jag tycker om honom men det är alltid kul att titta på hans vlogs och hans andra kanal som är mer humor, älskar det!

 

Iaf, har inte gjort så mycket mer ikväll än att titta på Dexter, har precis börjat se det. Eller ja, har kommit till episode 3 season 2 (a) Sen var det premiär för Svenska Hollywoodfruar. ÄLSKAR Maria Montazami! Hon är så blåst men inte på ett jobbigt sätt så det blir bara kul!! Nu ska jag nog gå och lägga mig, har varit trött hela dan. See yaa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0