Skolarbete och annat.

Nu måste jag göra klart engelskan. Håller på att somna sittandes men jag måste, kan verkligen inte improvisera en bra diskussion som ska pågå i 50 min. Måste faan göra det här. Betyget i engelska ska upp, jag kan bättre bara jag anstränger mig. Det gör jag nu, för imorrn den här tiden kommer jag ligga i soffan och ha HELG. Veckorna känns äckligt långa och det känns som att jag aldrig får någonting gjort i skolan. Pga en del saker kan det både bli enklare och svårare att fokusera. Men känner jag mig själv kommer det bli enklare i skolan och sen asjobbigt om jag måste plugga hemma. But that's life! Bara köra på och göra det bästa av de värsta situationerna. Nu jävlar ska det göras engelska och jag får inte sova förren jag är klar. Kan bli en lång natt det här.. Well nu vet ni hur jag tänker om skolarbete just nu, jag vet att ni undrade! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0