Skönt att komma igång med träningen igen!

Så jäkla skönt att träna! Har inte gjort det på ett tag men nu blev jag peppad och taggad och tog mig till gymmet. Tanja har jue börjat träna som faan så man måste jue sätta lite fart! Körde bara kondition, riktigt skönt att få springa av sig lite stress och press från skolan. Skulle tränat lite till och kört intervaller med spurt men jag fick skavsår så jag kunde inte.. Körde nervärvning och gick till bussen. Den gick i snigelfart för att de va köer typ överallt, bajs på det. Nu är jag hemma och ska snart äta, hungrig som faaan!! Sovmorgon imorrn också så det är typ sjukt najs, teori i idrott också om kost och sömn, är ganska taggad faktiskt även om jag kommer bli helt förvirrad eftersom alla kör LCHF här hemma, inte riktigt samma åsikter och regler om vad man ska äta. Men det löser sig, hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0