Skulle man inte kunna sova sig igenom allt?

Fuckar ur på Stadsbiblioteket som knappt har några böcker! (Eller ja, iaf dom jag behöver..) Anyways känner mig smått stressad över allt i skolan nu, har inte ens börjat på historiska romanen (eftersom jag inte har någon bok), jag har ingen aning om vad jag ska göra i engelskan (tydligen så ska vi läsa en bok där också), projektet går skit och jag har värsta pressen på mig känns det som eftersom min grupp har bestämt att presentationen ska bli en debatt, kan inte va dålig för då drabbar de dom andra i min grupp. Blä jag vill bara sova igenom allt just nu. Orkar inte, Federico kommer säkert tjata om spanskan också. Helvete kom just på att vi har övningsprov på glosor imorrn. Säger jue de, har inte koll på nånting! Nu ska jag lägga min och deppa i sängen för allt skit och lyssna på Outasight och läsa en BRA bok som jag faktiskt äger. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0