Svenskaplugg och projekt

Åt bästa middan, billy pizza (a) inte den bästa maten ur hälsosynpunkt men gott va det iaf! Skolan va sådär, projekt hela dan typ och jag blir bara stressad av det för vi kommer typ ingenstans. Sen skulle jag till biblioteket och kolla böcker men dom hade inga av de fyra böckerna jag kunde välja mellan, så pappa ska köpa en åt mig istället :) Housen va kul, energin va på topp men det är så jobbigt! De går snabbt och man blir trött. Är helt slut i kroppen nu. Längtar efter att slänga mig in i duschen men först blir det lite plugg, måste utveckla min svenska mer (deadline idag), inte kul. Sen blir det nog soffan för min del resten av kvällen. Är sjukt trött. Aja, heeej dååå får se om jag skriver nåt senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0