Time to say goodbye.. Eller ja iaf godnatt!

Blev inte mycket plugg ikväll ändå, har iaf skickat in svenskan så de känns MEGASUPERÜBER(och massa andra ord..)BRA! Så skönt att kunna släppa det och fokusera på projektet. Hela dan imorrn (ca. 3,5 timmar) att jobba med de så jag hoppas vi kommer nån vart med detta.. Sen är det bara öva inför redovisningen, alltså debatten. Ogillas men vad ska man göra, joo redovisa. Efter skolan blir det ungefär 2 timmars jobb, väldigt najs med lite extra cash! Nu är det såhär att jag ska sova nu (eller rättare sagt läsa bästa boken, eller ja nåt sånt och seeeen sova) Nu vet ni heh, godnatt sötisar (va bara tvungen att skriva så hahah) ♥

Ville ha någon bild som symboliserade hur glad jag är över svenskan men det fick bli den här istället. Jag är iof glad där också men men!



Förra sommarn på Grönan, bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0