Fler och fler bilder på bloggen!

Det va otroligt segt på jobbet idag, det va verkligen skönt att till slut få åka hem! Satt ute i solen en stund och försökte fota katterna lite, gick sådär haha. Sen har jag bara suttit i soffan och nu ska jag plugga lite spanska faktiskt, har läxa tills på måndag. Sen ska jag nog bara ligga i sängen och vila fram tills middagen, mysigt!
Förresten appro på bilder! Finns det några amatörfotografer där ute som vill ha chansen att nå ut med bilder till byråer och andra bildanvändare? Då ska ni söka er in på denna sida: Ivos Foto. Det är en nyöppnad bildbank som ger just dig chansen att kanske tjäna en liten slant på din hobby! Jag har själv ett par bilder där så man behöver inte vara proffs eller ha en superkamera för att registrera sig och skicka in bilder. Det kan iaf vara värt ett besök på sidan! Klicka HÄR NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0