What a crappy day.

Hela dagen har varit konstig. Sen lunch har det bara gått neråt nästan. Housen, som alltid brukar va superkul va inte det. Jag kunde inte göra stegen rätt, jag va ofokuserad fast jag tog i allt jag kunde. Jag gjorde illa axeln pga mina armbågar så jag inte inte vara me på hela lektionen. Jag började nästan gråta när jag gick därifrån, jag blev så besviken på mig själv. Jag åkte hem med Jason Mraz i lurarna.

En sak som är positiv däremot är att jag har börjat söka jobb nu! Är lite osäkert på hur mycket jobb det kan bli på mitt gamla jobb eftersom företaget har satts i konkurs.. Men det här är nyttigt det också! Jag har aldrig sökt jobb eftersom det gamla fick jag genom min pappa. Det finns inte så mycket jobb för ungdomar under 18 år men några finns det! Ska bli spännande om det ger någonting. En annan grej som är positiv: Imorrn blir det att träffa ELLA!! Shit vad jag behöver det just nu. Så först lite träning på gymmet och sen tagga hem till henne, NAJS med stora bokstäver. Måste snacka om allt möjligt med henne, annars dör jag nog. Nu ska jag nog gå och lägga mig faktiskt, ingen anledning att stanna uppe. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0