Be back soon.

Yo yo yo, housen va galen idag, kunde inte sluta le! Så mycket kärlek till dansen har jag aldrig känt där inne! Det va helt sjukt, alla gav verkligen allt, det var jue trots allt sista lektionen för terminen. Men jag gjorde ett misstag.. Jag skulle gå ner på golvet, tänk er att nån ska göra masken typ. Då slår jag i hakan, pang rätt i golvet. Gissa om det gjorde ont? Så nu har jag ett ugly blåmärke där och det gör jätteont och nu kan jag inte göra mitt thinking face som jag gör väldigt ofta. Och korkad är så glömmer jag jue de och sätter handen där ändå. Nej INTE kul!

Skolan va, ja. Vi pratar väl om något annat? Imorrn ska vi ha exkursion vid Igelbäcken, eller som jag förklarar det: vi ska leta efter maskar. Låter lite roligare, älskar maskar ♥ Sen ska jag till jobbet! Fixa in de sista (eller en del av de sista) cashen till kameran. Bäst bäst bäst. Kommer nog ha köpt den inom en månad, ska kanske låna lite av brorsan så jag kan ta lite schöna bilder på hans studentbjudning. Kan verkligen inte fatta att han ska ta studenten.. SHIT va tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0