Brooklyn Sun

Jag förtjänar nästan en applåd.. Jag fattade kemin otroligt fort idag! Helt sjukt, men så ere. Sen blev det lunch ute i solen, asskönt och skitkul. Sen skulle vi springa den där jävla rundan i Hagaparken, gick väl sådär? Nej jag ska inte ljuga, det gick åt helvete. I sommar då jävlar ska det springas så man kan showa lite nästa termin. Fast sen spelade vi lite brännboll och det kompenserade lite. Tycker de e så jävla roligt. Ett tag tyckte jag att det va bland det tråkigaste som fanns, men nu. Det är så jävla roligt och skrika och heja och springa för sitt liv (jag gör iaf det). Sen mötte jag Tanja och vi kom sent till ett presentationsmöte för nåt jobb hon söker, telefonförsäljning. Åh vad jag är glad att jag har ett jobb, skulle absolut inte vilja ha det jobbet! För det första: jag hatar att prata i telefon, ännu värre med folk jag inte känner. Sen för det andra: det skulle kännas så fel, att sitta och pracka på kanske gamla tanter som inte vågar säga nej. Nej usch skulle verkligen inte klara av det. Nu ska jag ner och titta på desperate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0