Drown in a cold dirty well.

Totalt älskar Justin Nozuka! Tanja är bäst och upptäckte honom åt mig. Så jävla underbar röst och typiskt mig! Awsome. Hans påminner lite om Jason Mraz, Robert Pattinson och typ James Morrison eller nåt (beror på vilken låt han sjunger såklart). Singer/songwriter helt enkelt, LOVE IT. ♥

Väntar och väntar på att den en dag ska trilla in ett mail där det står "Vi har accepterat din ansökan och du är en av få som vi kan erbjuda sommarjobb" Men det trillar aldrig ner i min mailbox, rätt frustrerande faktiskt, att bara sitta och vänta på skiten.

Ska plocka i ordning danskläder inför imorrn och lite sånt där roligt, eller nåt och sen läsa läsa läsa läsa. Juste jag ska läsa också. Gillar inte onsdagar. Det är liksom långt till allt, det va längesen det var helg och det är långt till helgen. Det känns så iaf, onsdagar är inte min grej iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0