I see you.

Stress stress stress. Så mycket att göra och så lite tid! Skulle behöva och sitta och plugga typ hela dan imorrn, även om det knappt skulle hjälpa. Jag är så trött så jag skulle kunna somna stående, men nej jag kan inte sova. Har för mycket att göra. 400 sidor ska läsas, 90 glosor + spansk grammatik ska övas in, en chick lit novell ska skrivas. Jag blir galen.

Har iaf varit och tittat på kamera idag en snabbis. Håller fortfarande på en Canon, men jag får se hur det blir i slutändan. Sen köpte pappa och Lea en ny tv som va super. Har varit superduktig (tycker jag iaf) och har skurat hela badrummet. Sen satt vi och åt pannacotta och tittade på Avatar. Mys, men aa fast ne, kunde inte sluta tänka på allt jag borde göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0