Live like we're dying.

Hoppas att alla mina 8 läsare inte blev ledsna över den dåliga uppdateringen i helgen! Igår var farfar här ett tag, sen körde jag fortsatt städning och pluggade. Va så opeppad på att blogga så jag sket i det. Inget speciellt hände i skolan idag, blir bara så stressad över att vara där.

ÅH jag e så sugen och peppad på att köpa kamera nu, helt galet. Vill ha den nu nu nu nu! Sa jag att att jag ville ha den nu? Det kommer nog bli en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Jag är rätt säker på att det kommer bli en Canon eos 500D iaf, jue mer jag läser om det desto bättre verkar den! Blir glad bara jag tänker på det, hihi.

Nu måste jag komma på en titel till min novell och skicka in den, en punkt avprickad på min to-do-list! Det gillas verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback