Sommarfeeling.

Åh det är helg helg helg. Helt galen dag. Nationella gick braa, svenskaredovisningen gick hyfsat bra och eftermiddan va helt galen. Ibland kan man ha så jävla kul och skratta åt ingenting. Galet roligt iaf och jag kommer få bra betyg i matten (y) skulle rulla hem men jag åkte till Leas jobb istället. Sen stack vi till Skäris för vi skulle hämta vaccin. När vi står där och hon har knappat in personnummer och allt säger hon: Jag kan tyvärr inte lämna ut det här, läkaren har inte skrivit på. Hur dum kan man va som läkare?! Att skriva ut ett recept men inte skriva på så man faktiskt kan ta ut det. Det har redan varit massa tjafs med det där, blir så grymt irriterad. Men det gick snabbt över när vi grillade kött till middag och åt pannacotta nu på kvällen. Så mysig "fredag". Nu är jag jättetrött så jag ska sova och verkligen vila ut! Puss på det.
Klicka på bilden för att komma till världens bästa dansblogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0